winnen met je merk

Course

Creëer een verbluffende merknaam

In deze praktische master course heb ik alles wat ik de afgelopen 15 jaar heb geleerd over het bedenken van een merknaam samengebracht. Volg met je super praktische werkboek in de hand alle stappen zodat jij uiteindelijk een verbluffende merknaam kunt creëren en je gaat onderscheiden in de markt. En bovendien:

  • Zit er een zeer compleet interactief werkboek bij;
  • Leer je anders te denken, zodat jij je met een unieke merknaam gaat onderscheiden;
course-merknaam-bedenken

50+

Auteur, branding, marketing en design expert Peter van der Steege heeft meer dan 50 merken opgezet.

35+

Deze course is voorzien van een uitgebreid interactief werkboek van meer dan 35 pagina’s.

5+

In 5 online modules leer je stap-voor-stap om verschillende merknamen te creëren en daaruit de beste te kiezen.

Merknaam verzinnen

Waarom heb jij een verbluffende merknaam nodig?

Als er één ding is wat ik heb geleerd van het ruim 30 jaar helpen van bedrijven aan de juiste merknaam, dan is het wel dat een bedrijven of merken met een opvallende merknaam het vaak beter doen omdat ze nou eenmaal beter blijven hangen bij de doelgroep.

Tegenwoordig bouwen mensen al bij het horen van een merknaam een gevoel op. Ze associëren merken met iets waar zij aan denken, voordat ze weten wat het product of de dienst is. Het verzinnen van een ijzersterke merknaam kost echter tijd en veel moeite. Deze course gaat je helpen om dit proces op een efficiënte gestructureerde manier te doorlopen.

Ben jij klaar voor het bedenken van je nieuwe merknaam?

Terwijl je deze master course doorloopt, zul je merken dat elke stap voortbouwt op de vorige en als je al die stappen volgt, zul jij eindigen met een nieuwe merknaam. Een merknaam waar je met trots achter kan staan en een naam die met je bedrijf mee kan groeien.

Ken de 11 verschillende categorieën

De soorten merknamen zijn op te delen in 11 verschillende categorieën. Jij gaat bij elke categorie verschillende namen bedenken, maar eerst ga je ontdekken welke categorieën er bestaan en wat er precies mee bedoeld wordt. Bij elke categorie staan unieke voorbeelden van merken die jij dagelijks voorbij ziet komen. Door deze course leer jij ook anders naar bestaande merknamen te kijken en vergroot jij hiermee je kennis.

Merknaam verzinnen

Expert Review

  • Door middel van deze Course ben ik tot mijn nieuwe merknaam gekomen. Samen met Peter van der Steege en zijn team heb ik mijn verzonnen merknamen ook nog geëvalueerd. Ik vond dat prettig, zodat ook een team van professionals hun mening kon geven. Na een brainstormsessie van paar uur was het zover en had ik mijn ijzersterke merknaam.

     Floris Wouterson
    Floris Wouterson Founder & CEO House of Sleep

Anders denken? Ik denk van wel.

Deze course is speciaal ontworpen om jou anders te laten denken. Bij het bedenken van een nieuwe merknaam zit je vaak vast in een bepaalde hoek of denk je teveel vanuit een bepaald woord. Het kan zijn dat je je product of dienst wil laten terugkomen in je merknaam, maar er zijn nog heel veel andere opties.

Om ervoor te zorgen dat jij anders gaat denken heb ik verschillende oefeningen opgenomen in een volledig interactief werkboek. Door middel van deze oefeningen activeer jij je creatieve brein en ga jij anders leren denken. Dat  anders denken is nodig om tot een unieke merknaam te komen.

Merknaam verzinnen
undraw_researching_re_fuod

Voordat je met je merknaam begint

Je gaat je nieuwe merknaam vanaf scratch opzetten, dan zijn er een aantal dingen die je graag op de ‘juiste’ manier wilt doen. Er zijn twee belangrijke vragen waar je van tevoren antwoord op wil hebben.

  1. Waar sta ik voor als merk? Waarom wil ik dit product of deze dienst verkopen?
  2. Wie is de concurrentie? Met wie ga je de strijd aan om de aandacht van de doelgroep te krijgen? Hoe ga je deze concurrenten overtreffen?

In deze mastercourse krijg je alle ruimte om hiermee aan de slag te gaan.

Ervaringen van andere cursisten

Cursisten

  • Door middel van deze Course ben ik tot mijn nieuwe merknaam gekomen. Samen met Peter van der Steege en zijn team heb ik mijn verzonnen merknamen ook nog geëvalueerd. Ik vond dat prettig, zodat ook een team van professionals hun mening kon geven. Na een brainstormsessie van paar uur was het zover en had ik mijn ijzersterke merknaam.

     Floris Wouterson
    Floris Wouterson Founder & CEO House of Sleep
  • Deze course heeft me echt aan het ‘anders’ denken gezet. Ik merkte dat ik vast begon te lopen met het verzinnen van mijn merknaam en dat ik andere input nodig had. Door middel van de opdrachten en voorbeelden kon ik mijn denken veranderen en kwam ik op mijn nieuwe merknaam. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een persoonlijk merknaam.

    Robinson
    Robinson ROBBY'S Broodjes
  • Merknamen zijn interessant. Ik wist helemaal niet dat er 11 verschillende categorieën waren, maar nu ik de course heb gevolgd wel. Als ik door de Zwolle loop en ik alle merknamen zie, dan plaats ik ze tegenwoordig gelijk in hun eigen categorie en zie ik ook de diepere betekenis van een merknaam. Ik heb tijdens de course een brainstormsessie gepland met mijn team en de uitkomst is echt verrassend!

    Geraldine Klaassens
    Geraldine Klaassens Mindfullness trainer

Master Course – Creëer je verbluffende merknaam

Deze master course bied je alles wat je nodig hebt om je eigen verbluffende merknaam te verzinnen:

  • Inlog in je eigen online lesomgeving 
  • Stapsgewijze opbouw in 5 modules
  • Uitgebreide toelichting
  • Inclusief interactief werkboek
  • Unieke, hedendaagse voorbeelden
  • Levenslange toegang
  • Toekomstige updates zijn gratis

€175,-

pvds-portret

Deze course is door Peter van der Steege opgezet. Peter heeft als marketing, branding en design expert meer dan 30 jaar ervaring in het opzetten van merken.

Copyright © Winnen met je Merk. All Rights Reserved © 2022